Dieta w czasach pandemii

Dieta w czasach pandemii

Nie da się ukryć, że SARS-CoV-2 skutecznie utrudnia nam życie na wielu płaszczyznach. W strefie zdrowego odżywiania, odchudzania i dbania o siebie również.

Oficjalne zalecenia jasno informują nas o tym, że kontakt z innymi ludźmi w obecnym czasie powinniśmy ograniczyć do absolutnego minimum. W związku z tym, wyjścia na zakupy do supermarketów również powinny być ograniczone.

Proponuję szybkie rozwiązanie: gotowa, pełna lista zakupów na cały tydzień z przykładowym jadłospisem. Pozwoli Ci to ograniczyć czas spędzany w sklepie oraz ograniczy marnowanie żywności zakupionej na zapas. Kliknij w przycisk poniżej, żeby pobrać plik PDF.

  • Dieta przeznaczona jest dla jednej osoby, więc jeśli planujesz gotować dania dla całej rodziny, musisz odpowiednio zwiększyć porcje.
  • Lista zakupów jest przeznaczona na tydzień, ale część z produktów zostanie Ci na dłużej, np. makaron, ryż, kasza czy oliwa.
  • Jeśli 1900 kcal to dla Ciebie za dużo, zmniejsz udział węglowodanów w diecie.
  • Pamiętaj o nawadnianiu i nie zapomnij kupić wody butelkowanej lub filtrów do dzbanka filtrującego.
  • Jeśli masz jakieś pytania, możesz zawsze napisać do mnie w wiadomości prywatnej na Instagramie lub mailowo na kontakt@ambfitness.pl
  • Jeśli uważasz, że taka rozpiska może się przydać komuś kogo znasz, udostępnij ten wpis dalej!

Dodaj komentarz